Sunday, October 9, 2011

Bilalah nak siap piling ni???????

Opah sampai rumah tengok Tok Wan sibuk atur pokok2 orkid Opah.  Apa hal pulak ni???? Tok wan kata nak bawa pokok bunga simpan di rumah sewa.  Mak oi bersemangatnya Tok Wan nak pindah.  Sabar bang sabar!!!!!!!

Opah tanya Tok Wan, dah siap ke dia orang piling bakau nak buat p)nahan tanah yang ditambah bahagian paya.  Tok Wan selamba jawab, "Belum, Hujan" (Tok Wan tak ikut rombongan meminang sebab nak jaga orang piling bakau)

                               Ini bahagian tanah yang perlu ditambak sebab berada dalam paya


                                         Ini bahagian hadapan tepi jalan
                                        Tok Wan dengan abang Opah - ready nak jadi mandor

4 comments:

  1. awat abah smart sgt tuh...cam pak dak plak tuan tanah...hehehe

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi siap lah tu opah..wah rumah baru yer...

    ReplyDelete
  3. Nadia : Dah cantik dah. Diana - abah kan selalu smart, tak macam jadi mandor, Jack : Insyaallah.

    ReplyDelete