Saturday, February 25, 2012

Rumah Opah Hampir Siap.........

Perabung sudah naik

Tiang Pagar Sudah Tegak

Alhamdulillah.  Akhirnya rumah kecil Opah dan Tok Wan dah hampir siap.  Hapi bukan main lagi Tok Wan.  Pagi petang pergi tengok rumah baru.  Mungkin pekerja pun naik boring tengok Opah dengan Tok Wan dok datang pantau dia orang buat finishing.  Ini penting juga.  Bukan apa.  Sekali sekala buat rumah biarlah puas hati.  Bukannya kita buat rumah hari2!!!!!

Insyaallah, akhir bulan Mac atau awal bulan April boleh lah masuk rumah baru.  Anak2 jangan lupa balik tolong mak pindah.  Nanti kita buat kenduri masuk rumah - tanda kesyukuran.  Kali ni kenduri Alya kat rumah baru.  Suasana Kampung!!!!!!!

6 comments:

  1. pagar tu gambo lama ke opah...bukan aritu den balik diorg da ikat bata ke?? conpius jap

    ReplyDelete
  2. Besau nye..... boleh tumpang masa eli kawen nanti

    ReplyDelete
  3. haha.. ai balik bwk perut je boleh.. hehe

    ReplyDelete
  4. erk...bw perut??? baby baru ker na he3

    ReplyDelete
  5. wah...saya nak chop ruang tamu yg besar ye...bilik2x xmain la..haha

    ReplyDelete
  6. Semoga tercapai hasrat untuk duduk dirumah baru opah!

    ReplyDelete